Category: Home Sweet Home

Oh My Home Sweet Home~

SAYA RINDU DENGAN RUMAH SENDIRI 🙁 Semenjak Mak pergi, saya dan En. Nazir memang bermastautin kat rumah Mak. Sayalah Mak, sayalah kakak. Yang kuat membebel kat rumah tu pun saya 🙂 Balik ke rumah sendiri sekejap2 dan dalam masa lebih kurang 2 bulan ni, baru sekali tidur kat rumah sendiri.Cuma En. Nazir je yang kerap

Saya Diganggu Lagi

Bukan diganggu benda2 yang menakutkan ye. Selisih.. amit2. Saya diganggu oleh sekumpulan “jebeng” malam tadi. Macam tau2 je En. Nazir tak ada kat rumah kan. Tolong.. tolong Jebeng mengganas. Ni dia makhluk tuhan paling tak malu tu 😉 Mula2 sampai ala2 sopan santun gitu. Yang penting.. siap bawak bekal tu. Ketua jebeng sedang menghirup taufu

Ada Orang Nak Datang Meminang

Apa??? Ada orang nak datang meminang?? Nak meminang yang mana satu?? Saya ke En. Nazir?? hehehe~ Merepek je kan saya ni. Sabtu lepas ada butterfly yang tersesat dalam rumah kami. Elok je dia parking kat langsir saya tu. Besar pulak tu. Saya teringat kata orang tua. Kalau ada butterfly dalam rumah maknanya ada orang nak
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!