Category: Fotografi

Budak Kembar Comel.. :)

Ini gambar yang saya janjikan walaupun tak siapa yang tuntut hehehe. Gambar budak kembar yang mukanya sangatlah comel di mata saya. Saya terperasan diorang ni masa tengah asyik tengok orang akad nikah. Terus je saya rapat2 dan snap. Masa tu dua2 malu2 lagi. Adiknya tak berapa malu sangat, kakaknya yang malu2. Nama diorang memang tak

Model Jambatan Sudah Roboh

Aktiviti kat kampung sebelum tiba waktu berbuka puasa. Kami menjadi model jambatan Parit Jabar hahaha. Saja je menghabiskan masa melayan Wahida. Tapi Wahida bergambar tak banyak, yang over Pakcik dengan Makciknya je hehehe. Layankan je la gambar2 kami ni ya 🙂 Model2 ni standard tepi parit je la ngeh2. Wahida.. masih taat berpuasa.. Makcik yang

Pertandingan Foto Warisan 2010

Berita gembira untuk pencinta seni fotografi, peluang untuk mempertaruhkan bakat dan kreativiti anda dalam Pertandingan Foto Warisan yang dianjurkan oleh Jabatan Warisan Negara. Bagaimana untuk menyertai 1. Anda boleh sertai seberapa banyak penyertaan fotografi bertemakan Warisan 1Malaysia yang mana ianya hendaklah dalam format digital. 2.  Semua penyertaan hendaklah gambar terkini dan berlokasi di Malaysia. 3. 

Fungsi Lain Tripod ;p

Khas buat peminat2 fotografi, saya ada sesuatu nak kongsikan.. Kalau sebelum ni..  Fungsi sebenar tripod.. Tripods are used for both still and motion photography to prevent camera movement. They are necessary when slow-speed exposures are being made, or when telephoto lenses are used, as any camera movement while the shutter is open will produce a
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!