Category: Masak-Masak

Roti Jala Hipster Cik Ton

Projek Cik Ton aka Mak Long The Ilhams masa cuti raya di kampung. Ummi tolong-tolong bancuh adunan, tolong-tolong lipat roti jala je hehe. Nama ni Ummi yang pepandai bagi “Roti Jala Hipster” sebab kemain colourful lagi kan hahaha. Bancuhan pertama, warna original roti jala, warna kuning. Sekali bancuhan kedua terus masuk warna pink hahaha. Almaklumlah

#bentoilhamsyahmi | Spaghetti Meatball Bolognese Untuk Contest “Bekal Kasih Sayang Ibu”

ingat tak, dalam bulan Mei yang lepas, ummi ilham ada join Contest “Bekal Kasih Sayang Ibu” – Kelab Cinta Ketuhar Buttercup haaaa..lama kan peram entry ni. dengan harapan dapat jadi jeruk mangga asam boi hahaha. sekarang baru nak cerita. kisahnya ummi pun nak le berpasta. saja2 join. sebab saya tahu ramai lagi ibu2 berbakat yang

Potato Fritters Konon.. Sudahnya Jadi Jemput2 Ikan Bilis BerPotato :p

lepas lunch semalam cakap dengan babah petang nanti kita makan potato fritters. babah senyum2. boleh je kata dia. yang penting rangup. senyum2 dia tu ada makna. maknanya dia sindir saya. kot2 potato fritters tak muncul sebab tertidur. haisyhhhh tercabar mak. maka pukul 5 turun ke dapur sediakan bahan2. follow resepi kak azlita masam manis. beriya
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!