Tag: Tempat Makan Best Di Johor

Senarai Tempat Makan Sedap Di Johor

Senarai Tempat Makan Sedap Di Johor | Kalau sebut bab makan, mestilah kita semua nak cari tempat yang sedap mengikut selera tekak kita. Betul tak? Tipulah kalau korang tak fokuskan tang “sedap” tu kan. Negeri Johor ni rasanya antara negeri yang boleh dikatakan “syurga makanan”. Jadi untuk korang yang berkunjung ke negeri Johor jangan lupa

Istanbul Turkish Cuisine Restoran Makanan Turki Pertama di Johor Bahru!

Istanbul Turkish Cuisine Restoran Makanan Turki Pertama di Johor Bahru! | Assalamu’alaikum. Satu-satunya restoran berkonsepkan Authenthic Turkish Ottoman di Asia Tenggara, kini dibuka di Johor Bahru!! Kat mana tu? Senang je nak cari lokasinya di Horizon Hill, Iskandar Puteri. Semua menu yang terdapat di sini disediakan oleh tukang masak khas yang dibawa dari Turki dengan
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!