Budak Kembar Comel.. :)

Ini gambar yang saya janjikan walaupun tak siapa yang tuntut hehehe. Gambar budak kembar yang mukanya sangatlah comel di mata saya.
Saya terperasan diorang ni masa tengah asyik tengok orang akad nikah. Terus je saya rapat2 dan snap. Masa tu dua2 malu2 lagi. Adiknya tak berapa malu sangat, kakaknya yang malu2. Nama diorang memang tak sempat nak tanya.
Ni yang adiknya.. sweeettttttttt like candy :p

Ni pulak kakaknya.. sweeeeeeeeeettt juga!

Ini kakak mereka. Nanti ambil adik kembar punya gambar je kakak kesian pulak hehehe. Kakak ni pun macam malu2 lucing gitu. Anak beranak memang sama cantik sama padan. Mak diorang ni vogue tau. Peramah pulak tu memang tak sombong.

Lepas ni barulah saya berusaha tayang gambar disebalik tabir majlis akad nikah tu ya. Punyalah lama baru keluar hehehe. Dasar tuan blog malas!

©Hernee Nazir – Thanks to En. Nazir yang sudi bautkan watermark baru saya hehehe. Dup dap dup dap.. nak jumpa boss for 2010 performance review.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!