Cabaran 30 Hari Blogging | Day 7 – Apa Yang Saya Baca

Blog Blogger Blogging Challenge Blogging Life My Breastfeeding Journey Shaklee Biz Shaklee Independent Distributor

dalam minggu ni saya nak habiskan baca buku “Jutawan MLM” ni.. dah lama beli baca tak habis2.. kata nak jadi “Jutawan Shaklee” kan haruslah gali ilmu di samping buku2 nutrisi sebagai peneman untuk lebih berilmu.

 

20140922_235718

 

banyak sangat tips2 kejayaan dan info bermanfaat yang dikongsikan oleh super duper upline saya iaitu Master Norita Mohd Idris dan suami Master Muhammad Naquib Hussain. Pengamal Shaklee tegar selama lebih kurang 15 tahun.. fuhhh dan sekarang mereka antara Master Coordinator yang berjaya.

oleh kerana saya bakal menghadiri Kursus Malaysian Breastfeeding Peer Counselor (MBfPC) bulan depan insyaAllah, jadi saya sedang berusaha mengulangkaji ilmu2 penyusuan susu ibu. Antara buku yang saya baca semula, “Hebatnya Susu Ibu” hasil tulisan Puan Rita Rahayu Omar.

 

20140923_000224

 

Buku ini sangat berguna sebagai panduan lengkap penyusuan bayi lagi2 bagi ibu2 baru yang ingin menceburi dunia penyusuan susu ibu. Lagi pun kan saya sedang menanti kehadiran anak syurga baru, saja nak refresh ilmu2 penyusuan susu ibu. Kadang2 benda simple2 yang kita dah buat pun kita boleh lupa. Jadi ibu kenalah rajin menggali ilmu ye dok?

itu jek yang saya nak share.. ada banyak lagi buku2 yang saya tak khatam.. nanti saya share lagi..

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!