Category: TV Program

Drama 7 Hari Mencintaiku 2 (TV3)

Drama 7 Hari Mencintaiku 2 mulai 2 Julai 2020 setiap Isnin hingga Jumaat, 7 malam hanya di TV3.  Drama 7 Hari Mencintaiku 2 merupakan sebuah siri televisyen Malaysia 2020 dibintangi oleh Siti Saleha dan Shukri Yahaya. Diadaptasi daripada novel 2018 bertajuk sama karya Siti Rosmizah dan juga merupakan kesinambungan kepada drama 7 Hari Mencintaiku (2016), siri ini akan memulakan tayangan perdana di slot

OST Drama Nur 2

Assalamualaikum.. Oleh kerana dah terjebak dengan Nur 2, maka semua OST Nur 2 berlegar-legar dalam otak Ummi hehehe. Ummi memang suka menyanyi walaupun suara Ummi tak sedap ekekeke. Nyanyi sesorang je la belum tahap nak berkaraoke bagai lagi hehehe. So untuk halwa telinga yang berunsur duniawi ni, Ummi listkan OST Nur 2 hehe. Semua lagu

Drama Andainya Takdir 2 (TV3)

Assalamualaikum.. Ehhhh.. malam ni memang entri reminder ke apa ek? hehe. Tadi reminder McDonald’s Durian McFlurry, kalo ni reminder bermulanya drama kegemaran ramai iaitu Drama Aindanya Takdir 2. Drama ni akan mula ditayangkan di TV3 bermula esok 13 Jun 2018 jam 9.00 malam pada hari Rabu hingga Jumaat. Save the date uolls! Ummi ni bukanlah

Lagu Tema/ OST Andainya Takdir

Eh sibuk pulak kita nak compile lagu tema ni ek hahaha. Saja je sebab suka dengar 3 lagu ni. Sila jangan kecam Ummi Ilhams ok. LIRIK LAGU: SETIA MENUNGGUMU PENYANYI: SABHI SADDI Mencintaimu itu yang ku tahu Rindunya bila tak memandang wajahmu Ku cuba dan ku Kan terus mencuba Mendampingi dirimu sayang Ku kan terus

Terjebak Dengan Drama Andainya Takdir

Ummi ni memang dah lama tak layan TV. Serius memang tak ambil port lagsung. Apa program pun memang tak layan cuma terbaca update dari kekawan je kat facebook. Bila nampak ada kawan duk update pasal drama Andainya Takdir ni Ummi terus rasa tertarik nak tengok. Ingatkan drama ni adapatasi dari novel Andai Itu Takdirnya penulisnya
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!