Belanja Makan Hero-hero Yang Ditinggalkan

Cerita malam tadi. Dah janji nak belanja makan hero-hero yang Ummi tinggalkan selama 4 hari. Kalau Ummi tak tunaikan jawabnya ada la yang duk berzikir je kat telinga Ummi ni kan. Balik kerja siap-siap, lepas maghrib kami berdezup ke AEON Mall, Bukit Indah.

Ummi dan hero paling kecil.

Babah tengah pujuk hero lagi sorang yang tak sabar nak pow Ummi mainan.

Nak mainan boleh, tapi kena makan sampai kenyang dulu hehe. Bersteamboat kami malam tadi. Ummi masih mood cuti memasak. Alhamdulillah bekalan Ummi untuk hero-hero yang ditinggalkan habis selesai yeeehaaaa hehehe. Hari ni Ummi haruslah turun ke dapur sebelum Ummi kena warning dengan hero-hero kecil sebab tak masak hahaha.

Malam ni niat dihati nak stay up, nak buat kerja sekolah. Banyak kerja sekolah ni tau. Jalan-jalan ronda Johor 4 hari bukan jalan-jalan kosong ok. Doakan Ummi mampu berjaga malam ekekeke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
Posts created 4645

One thought on “Belanja Makan Hero-hero Yang Ditinggalkan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!