Euphoria Shaklee Appreciation Day @ Grand Paragon Hotel

Anything About Me Bisnes Shaklee Biz Shaklee Independent Distributor Weekend

cerita 19 sept, saya menghadiri program Euphoria Shaklee Appreciation Day bersama Master Norita dan Master Naquib. program bermula jam 2pm – 6pm di Grand Paragon Hotel. kami berpecah dua, ummi dan syamil ke program shaklee, babah dan abang ilham ke majlis kenduri rumah boss babah. adillah tu body guard sorang satu. hehehe.

20150919_161659

alhamdulillah dapat juga saya ke sini menadah telinga dengan ilmu2 bisnes shaklee dari pakar2 bisnes shaklee Smile

20150919_161644

perghhhhh shaklee nak ajak ke bangkok uolls. FREE 5 stars asia trip 2016. wahai anak cucu shaklee, jom target ke bangkok!

20150919_151030

my mommy tengah share kebaikan nutriferon. wahhhh.. anak2 mommy salwa makan nutriferon macam tu jek. macam makan jajan gayanya hehehe. tapi memang diakuilah nutriferon ni memang bagus untuk immune booster. bila rasa lain macam nak demam je cepat2 ambil nutriferon dengan izin Allah tak jadi demam.
nutriferonnutriferon –  dihasilkan drpd ekstrak 4 tumbuhan (biji labu, bunga sunflower, honeysuckle jepun dan biji plantagi) yang mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

antara kebaikan nutriferon:
(credit info: http://www.ummisihatcantik.com/2013/03/banyaknya-kebaikan-nutriferon-shaklee.html)

1) Menguatkan sistem imun badan – ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia . Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan : T- sel , B- sel dan macrophage.
2) Melawan kanserdan tumor -interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dn sel-sel kanser . Juga ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
3) Melindungi terhadap influenza – ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara,berkesan  melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam . selesema, alahan, keradangan dan influenza.
4) Meringankan tekanan dan kelesuan – membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan , tekanan, keletihan dan gaya hidup aktif.
5) Kelewatan Penuaan – formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat,
6) Mengurangkan jangkitan pesakit Hepatitis B & C – keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan , misalnya kembung, mual dan lain-lain.muntah pesakit hepatitis B dn C
7) Meningkatkan Menopaus – Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.
8) Membantu masalah PMS – terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang di sebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit- sakit belakang, tender breasts, jerawat , keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood.

banyakkan manfaatnya.

20150919_154426

budak happy berkepit jek dengan ummi. alhamdulillah tak banyak ragam. yang dia tahu sengih..sengih..sengih.. mat sengih adik syamil ni. hehehe. mudah2an sampai akhir hayat tak lokek senyuman ye dik.

20150919_155825

masa ni dah ada ciri2 mengantuk, jadi cepat2 ummi masukkan dalam SSC.

20150919_15593420150919_160033

haaaaa.. tak sampai berapa minit dah selamat belayar ke lautan hindi hahaha. thanks SSC kesayangan sebab bantu memudahkan urusan ummi ilham dan syamil Winking smile 

20150919_172420

jom bergambar beramai2 anak beranak Green Nutrient Team bersama Master Norita, sedih tak lucky hari ni. impian ummi ilham nak dapat vivix free tapi bukan rezeki hehehe. sebelum majlis bersurai babah dan ilham sampai. dapatlah join program hujung2.

20150919_174130

sebelum balik abang ilham suruh ummi snap gambar dia. dia kata “ummi ambillah gambar saya kat legoland ni” alahai kesian anak ummi dah lama tak memujuk ajak ke legoland. sejak pass expired dah lama tak ke legoland. nantilah kita mandi manda ye abang ilham. doakan ummi kaya dan berjaya dalam shaklee. nanti ummi bawa ilhams keliling dunia Winking smile insha Allah.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!