Anything About Me, Eat Out, Frenz, Work

Bukan Mengidam Cume Teringin

Lunch hour tadi malas nak balik umah..
Tekak rase teringin nak makan mee bandung..
tapi nak mee bandung kat Warung Mee Udang jek..
dgn jayanye saya dah menghasut geng makan.. Mint..
die pun teringin nak makan mee gorng kat sane..

ini mee bandung saya yg punye!

mee goreng ni..budak kecik ni punye..
Saya ajak Puan Dida join sekali..
tapi malu katenye..(ape yg die malu ntah)
saje nak meramaikan kaum..hehe~
dah die tak nak saya ber2 Mint jek la..
kul 12 saya siap² order bagai..
nanti senang le smpai² je terus ngapp..hehe~
nak order ice lemon tea..
jap lagi abg tukang amik order kate..
“Ari ni limau tak de la dik”
ler pulak dah..order air sirap jek la..
kul 1 tepat saya terus bergegas ke Warung Mee Udang..
smpai² je trus mamam..hehe~
gosip² jap terus balik ofis.. kat ofis ni tinggal sorang²..
bahagianye makcik rase skrg ni..
My boss half day jek ari ni..die gi medical check up..
kul 5.30 je saya cabut balik ler gamaknye..

Nota kaki: Dida & Mummy Dasy.. jangan lupe sok 12.30 ok!

lagi satu thanks to Mint belanja akak lunch..

Share this nice post:

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

10 thoughts on “Bukan Mengidam Cume Teringin

  1. perghhh…mabeles.sedap giler tgk mee bandung..nsb baik dh belasah smlm klu tak dh meleleh air liur tepi bibir ni hah…

  2. ALLAHHHH!!! nengok mee bandung akak neh jd tingat plak zie ngn mee bandung kat Chillipeppers…sgt nangisss wooo kak

    😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *