Santai Petang di Pesisir Pantai Parit Jabar Senggarang

17/04/2018

20180217_183634

Bila balik kampung inilah salah satu aktiviti kami anak beranak. Jalan tepi pantai Parit Jabar, Senggarang. Nak ajak Babah ke Sungai Lurus konfem Babah malas layan sebab kalau petang ramai orang jalan jem. Jadi ke sini pun ok. Kami naik motor Ummi bonceng Abang Ilham, Babah bonceng Syamil dan Arsyad. Awak ingat Ummi tak pandai bawa motor ke? hahaha. Pandai la sikit-sikit. Tak pastilah kalau Ilham kat belakang gerun hahaha.

20180217_183939

Belum nak petang sangat pun sebenarnya, dalam gambar macam dah senja.

20180217_183606

Bersama jejaka acah-acah macho dari Parit Jabar hahaha.

20180217_183516

Ehhh dia posing bajet hensem ala model dua beranak. Anak Siapa Tu? Anak Encik Nazir lah hehehe.

20180217_183700

Kalau dilayan dia ni memang menjadi berangan dia hehe.

20180217_183714

Sibuk nak bawa spec Babah tu.20180217_183727

Arsyad pun terjebak merayap ke sini.

20180217_183736

Ummi suruh posing dia berlari pula haisyhhh.

20180217_183744

Nampaktu dorang 4 orang.

20180217_183753

Suka memasing dapat main pasir.

20180217_183830

Yang dua orang cari kulit siput.

20180217_183916

Yang dua beranak ni sibuk photoshoot model kecil hahaha.

20180217_183951

Tengoklah tu berangan kemain.

20180217_184045

Gasak le dua beranak ni.

20180217_184236

Nampak Abang Ilham dah lipat seluar.

20180217_184306

20180217_184315

20180217_184410

20180217_18441520180217_184608

Memasing lupa diri dah dapat main pasir.

20180217_184641

Posing dengan kulit siput namanya hahaha.

20180217_184940

Unik kulit siput ni. Abang Ilham request nak bawa balik tapi Ummi tak bagi hahaha.

20180217_185057

Masih bajet hensem hahaha. Ehhh geram pula tengok baby Ummi ni.

20180217_184824

20180217_185503

Ummi tak pandai snap gambar macam Babah, Ummi acah-acah pandai je snap sebab nampak menarik pemandangan ni saat matahari nak terbenam di Pantai Parit Jabar. Redho je orang yang Ummi bonceng ni menunggu Ummi berhenti tepi jalan hahaha. nanti balik kampung kita ronda sini lagi ya anak-anak.

Share this nice post:

6 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: