Breakfast kat Warong Poyot

17/02/2009
Emm..pagi tadi oleh kerana saya n En. Nazir..
coti² Mesia.. my adik Ana plan ajak b’fast roti canai..
kitorang pun gerak la ke Warong Poyot..
one of the fames warong roti canai kat kampung..
mmg dah lama saya tak datang sini..
maklum la saya ni pemalu..mane nak lepak cam ni..hehe~
Sampai sane..orang masih ramai..
nasib baik la bukan weekend..kalau tak lagi la ramai..
Mat² Saleh dari Singapore pun suke lepak sini..
slalunya kalau dorang datang..segerobolan gitu..
roti canai dia memang best..
plus byk pilihan lain..cam soto..mee kari..
nasi ambeng..nasi lemak..kuih muih..
Kitorang order roti tampal telur goyang sorang satu..
En. Nazir nak tambah lagi roti kosong plak..
tengah² makan rasa cam tak cukup..
saya n Ana share mee hoon soto..
kuat makan sungguh..anak sapa la ni..
sungguh tak berdisiplin adikku ini dengan diet dia..
Siap makan terus balik n tapaw kan mak n Aip kat rumah..
(mak saya sakit gigi tak dapat join..)
Pas ni nak pergi ziarah jiran meninggal dunia..

Hancus ler diet Cik Ana..

En. Nazir asyik menjamu..

Pinggan saya!

The Second Round.. Soto plak..sedap gile..

On The Way..

Share this nice post:

4 Comments

  • Mummy Dasy

    17/02/2009 at 1:16 pm

    Aku suke meehoon soto dia sodap…

  • .:Hernee Nazir:.

    17/02/2009 at 1:36 pm

    Mummy Dasy>>a'ah long..very2 the sedap..

  • Redbloodsnow

    24/02/2009 at 4:01 pm

    eeee…negok canai uols zie jadik ngidam nk makan canai ler plak kak herneee oiii..adehhhhh :(..hehe

  • .:Hernee Nazir:.

    24/02/2009 at 4:42 pm

    zie>>hehe..zie slalu wat akak keco..so ni time akak keco kan zie..hahaha

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: