Tag: Mini Garden

Cara Mudah Pembiakan Pokok Lidah Mak Mentua Menggunakan Air (Water Propagation)

Cara Mudah Pembiakan Pokok Lidah Mak Mentua Menggunakan Air (Water Propagation) | Cerita masa PKP, lama sangat kan terperuk di rumah jadi macam-macam aktiviti dibuat. Antaranya macam biasalah membelek Ummi Ilham’s Mini Garden. Ummi lupa sebenarnya bila mula Ummi potong keratan Snake Plant aka Lidah Mak Mentua rasanya macam dalam bulan April eh kejap macam

Program Jom Hijau MBIP 2019

JOM MENANGI HADIAH UTAMA RM 3000 PROGRAM JOM HIJAU MBIP 2019 Perhatian kepada seluruh warga Iskandar Puteri! MBIP menjemput seluruh warga Iskandar Puteri bagi menyertai program jom hijau 2019 secara PERCUMA. Program ini adalah satu program pertandingan kecerian landskap di seluruh kawasan MBIP. Pelbagai kategori dipertandingkan antaranya : – Rumah persendirian – Sektor Kerajaan– Sektor

#ummiilhamsminigarden | Penambahan Pokok Baru Lagi

Pertambahan Pokok Baru | Assalamu’alaikum.. Update kebun mini Ummi. Lepas pantang semangat berkoabr-kobar semula. Hari-hari Ummi duk scroll IG tengok pokok-pokok rare aduhaiii makin membuak semangat tu. Sebelum Ummi mula naik kerja awal bulan hari tu, Ummi sempatkan diri melawat nursery hahaha. Melawat la sangatkan. Melawat sambil membeli sepasu dua pokok hehehe. Terapi uols terapi..

#ummiilhamsminigarden | Mari Menanam Pokok Bersama Abang Ilham

kesinambungan dari episod yang lepas,ummi tak sabar2 dah nak ajak abang ilham bercucuk tanam.abang ilham pun excited yang amat siap bagitau cikgu dia nak tanam pokok dengan ummi.sebenarnya niat nak bercucuk tanam ni makin membara kerana bebetulan ilham tengah belajar tajuk kebun sayur dan percambahan biji benih di sekolah. bahan2 yang ummi siap2 sediakan macam
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!