The Ilhams & Program Korban

12/09/2017

Cerita Hari Raya Aidiladha. Raya kali ni Pak Uda buat korban lembu. The Ilhams tak melepaskan peluang ikut Babah tengok lembu disembelih.

Budak kecil tu pun bersemangat nak ikut tau. Yang penting baju melayu dan kain samping maintain sampai petang ok. Abang Ilham pun sebenarnya nak pakai baju melayu tapi Ummi pujuk salin baju lain. Dia ikut je la. Syamil je tetap tak nak salin. Dua-dua ni memang bahagia sangat kalau dapat pakai baju melayu. Ummi takut diorang rimas. Tapi tak rupanya hehehe.

Nampak tu excited tau tengok orang korban lembu. Nasib la berani tengok darah. Babah dah balik pun dia tak balik lagi. Sanggup tunggu dan balik saing Pak Ngah.

Nanti tahun depan kita tengok program korban lagi ya The Ilhams.

Share this nice post:

4 Comments

  • nona

    13/09/2017 at 6:46 am

    Ya rabbi, suka bebeanu dorang ngan baju melayuu, ehheehe~
    Cute jer maintain..bagus aihhhh…ank lelaki meayu terakhir gtew~

    1. Hernee Nazir

      13/09/2017 at 4:26 pm

      hehehe lelaki melayu terakhir eh..

  • Ana suhana

    13/09/2017 at 11:16 am

    Bagusnya maintain berbaju melayu sampai ke ptg. Syafi kalau boleh tak nak pakai lgsg. Hehe

    1. Hernee Nazir

      13/09/2017 at 3:46 pm

      hehehe entah le budak dua orang ni..jadi satu kesukaan kalau dpt pakai baju melayu..siap nak samping bagai hehehe

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: