The Ilhams & Program Korban

The Ilhams & Program Korban

Cerita Hari Raya Aidiladha. Raya kali ni Pak Uda buat korban lembu. The Ilhams tak melepaskan peluang ikut Babah tengok lembu disembelih.

Budak kecil tu pun bersemangat nak ikut tau. Yang penting baju melayu dan kain samping maintain sampai petang ok. Abang Ilham pun sebenarnya nak pakai baju melayu tapi Ummi pujuk salin baju lain. Dia ikut je la. Syamil je tetap tak nak salin. Dua-dua ni memang bahagia sangat kalau dapat pakai baju melayu. Ummi takut diorang rimas. Tapi tak rupanya hehehe.

Nampak tu excited tau tengok orang korban lembu. Nasib la berani tengok darah. Babah dah balik pun dia tak balik lagi. Sanggup tunggu dan balik saing Pak Ngah.

Nanti tahun depan kita tengok program korban lagi ya The Ilhams.

Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

4 thoughts on “The Ilhams & Program Korban

  1. Ya rabbi, suka bebeanu dorang ngan baju melayuu, ehheehe~
    Cute jer maintain..bagus aihhhh…ank lelaki meayu terakhir gtew~

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: