DDHN – Menu of The Day 120917

12/09/2017

Menu malam ni. Kekonon nak buat ikan cencaru sumbat, sekali macam tak cukup bahan. Ada sotong, nak cuba sotong masak kari ala mamak. Sekali kari Ummi terlebih kuah dan cair pula haha. Gomak betul! hahaha. 

Udang tu besar-besar Ummi beli 3 ekor je haha. Udang mahal RM60 sekilo nasob tak beroya ambil banyak hahaha. Ada baki petai dan sambal tempoyak kita lebur jek lah. Tambahan ayam goreng untuk budak cenonit dua orang ni. Masih menanti Babah balik ni, perut dah berlagu keroncong. Asyik makan malam je inilah punca Ummi kegemukan ekekeke. Jemput makan!

Share this nice post:

4 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: