Dari Dapur Hernee Nazir

DDHN – Resepi Nasi Minyak Mudah & Sedap

Cerita lama dah berbulan-bulan saja perap dengan harapan muncul seperiuk nasi minyak atas meja makan hahaha. Buat pertama kali Ummi masak nasi minyak seumur hidup. Sempena anniversary Ummi gigihkan juga masak nasi minyak nak fefeeling pengantin baru hahaha. Saja nak belanja The Ilhams makan nasi minyak Ummi Babah, sebab diorang tak merasa makan dulu hahaha.… Read More DDHN – Resepi Nasi Minyak Mudah & Sedap

Dari Dapur Hernee Nazir

Menu of The Day 121117

Menu kami di hari minggu. Simple je tapi menyelerakan ehhhh.. hahaha. Tapi Ummi makan sikit je nasi dengan mengurangkan karbohidrat dari nasi ekekeke. Menu paling special hahaha. Dah lama tak makan berongan. Korang kenal berongan tak? Memang favourite ni sejak kecil. Arwah mak suka cari berongan kat laut hehe. Ummi beli RM12 dari kawan. Hari… Read More Menu of The Day 121117