Buka Puasa 9 Ramadan 1443H

Dari Dapur Hernee Nazir Ramadhan Al-Mubarak

Buka Puasa 9 Ramadan 1443H | Alhamdulillah sejujurnya hari ke 9 baru Ummi berbuka puasa di rumah sendiri. Buka puasa di rumah sendiri. Kemain busy kan Ummi ko dari first day puasa sampailah hari ke 5 berbuka di hotel atas jemputan. Bukan saja-saja mengada nak berbuka sedap ya. Ini semua namanya rezeki. Lepas makan sedap silalah buat kerja.

Walaupun Ummi berbuka di luar bersahur Ummi masih masak untuk Babah dan The Ilhams yang berlatih berpuasa. Diorang tu kan spesis Ummi sahur kena makan berat-berat hehehe.

Alhamdulillah menu Dari Dapur Hernee Nazir di hari ke 9 Ramadan, lauk ringkas je, ayam red la apa lagi. Permintaan budak baru belajar puasa. Lama betul ayam red tak ke udara di blog dan media social Ummi kan hehehe. Ada je masak, cuma malas nak snap dan upload. Sekarang Abang Syamil pun dah suka makan pedas jadi Ayam Red dah bertambah peminat. Selain tu sup kambing dari baki stok kambing yang ada. Tak ada daun sup kira halallah hehehe. Murtabak daging tu Babah beli di PTP. Alhamdulillah kenyang kami anak beranak dengan rezeki yang ada. Sahur kebiasaannya kami repeat saki baki lauk yang ada atau pun Ummi buat nasi goreng selang seli ikut permintaan Abang Syamil. Itu saja menu kami di hari ke sepuluh. Till then, babai!

Buka Puasa 9 Ramadan 1443H

Masih mencari lokasi berbuka puasa? Boleh rujuk entri di bawah ya.

Buffet Ramadhan 2022 di Johor Bahru

Jom LIKE Page >> HERNEENAZIRDOTCOM

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!