Foods Review

Mee Goreng Udang Galah Restoran Marni Taman Nusa Perintis 2

20170727_211311-01

Saja tayang gambar makanan malam-malam hehe. Macam banyak entri makan pula hari ni kan. Selalu Ummi asyik tayang Mee Bandung Udang Galah, Restoran Marni kan. Hari ni nak tayang Mee Goreng Udang Galah pula.

Memang sedap tak tipu. Puas makan udang galah dalam mee goreng ni tau. Mee gorengnya tak terlalu kering, basah-basah gitu dengan rencah yang cukup rasa. Sepinggan berharga RM10. Ni pun menaip sambil telan air liur. Korang nak request nasi goreng kampung udang galah pun taukey layan tau hehehe.

Dah jangan duk termenung depan PC, handphone. Pergi terjah Restoran Marni sekarang. Insha Allah tak mengecewakan.

Share this nice post:
Tagged , , ,

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

2 thoughts on “Mee Goreng Udang Galah Restoran Marni Taman Nusa Perintis 2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *