Foods Review | Mee Bandung Udang Galah @ Restoran Marni, Gelang Patah

1465788043736

dah lama nak post tapi tak post2 entry ni.
uolls silalah cuba “mee bandung udang galah” air tangan chef izuan ni hehe.
gerenti sedap tak tipu weh. dengan udang galah yang fresh tu.
dijamin anda puas hati. ilham pun suka mee bandung papa cu dia ni.

sepinggan rm8.. sangat berbaloi dengan harganya.
saya jaminlah awak2 datang lagi mencari mee bandung ni hehehe.
mana lokasinya?

Restoran Marni
No.2 Medan Nusa Perintis 5,
Taman Nusa Perintis 2,
81550 Gelang Patah, Johor.

restoran marni di buka dari pagi hingga ke malam.
tapi untuk mee bandung udang galah ni bermula petang.
kalau pagi bolehlah makan roti canai dan menu2 lain.
gerenti sedap uolls.
tak percaya ajak saya sekali ekeke.

p/s papa cu belanja sepinggan! Winking smile

xoxo | ummi ilhams

Share this nice post:

4 Replies to “Foods Review | Mee Bandung Udang Galah @ Restoran Marni, Gelang Patah”

  1. Akakkkk sedapnyaaa.

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    1. mehh datang gelang patah akak belanja..kedai adik ipo ni..

  2. […] makanan malam-malam hehe. Macam banyak entri makan pula hari ni kan. Selalu Ummi asyik tayang Mee Bandung Udang Galah, Restoran Marni kan. Hari ni nak tayang Mee Goreng Udang Galah […]

  3. […] makanan malam-malam hehe. Macam banyak entri makan pula hari ni kan. Selalu Ummi asyik tayang Mee Bandung Udang Galah, Restoran Marni kan. Hari ni nak tayang Mee Goreng Udang Galah […]

Leave a Reply