Mee Goreng Udang Galah Restoran Marni Taman Nusa Perintis 2

30/07/2017

20170727_211311-01

Saja tayang gambar makanan malam-malam hehe. Macam banyak entri makan pula hari ni kan. Selalu Ummi asyik tayang Mee Bandung Udang Galah, Restoran Marni kan. Hari ni nak tayang Mee Goreng Udang Galah pula.

Memang sedap tak tipu. Puas makan udang galah dalam mee goreng ni tau. Mee gorengnya tak terlalu kering, basah-basah gitu dengan rencah yang cukup rasa. Sepinggan berharga RM10. Ni pun menaip sambil telan air liur. Korang nak request nasi goreng kampung udang galah pun taukey layan tau hehehe.

Dah jangan duk termenung depan PC, handphone. Pergi terjah Restoran Marni sekarang. Insha Allah tak mengecewakan.

Share this nice post:

2 Comments

  • farhana

    31/07/2017 at 9:11 am

    Saya yang tengok ni pun terliur sis tapi jauh huhu 😦

    1. Hernee Nazir

      31/07/2017 at 10:46 am

      hehehe meh la turun johor hehehe

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: