Tag: Batu Pahat

Jalan-jalan Pasar Pagi Senggarang

Cerita cuti raya haji yang tah habis-habis. Pagi Sabtu macam biasa ada Pasar Pagi Senggarang. Memang tak sah kalau tak menjengah kejap, walau hanya beli makanan hahaha. Tapi kali ni punya jengah memang ada misi tersembunyi hahaha. Penuh dah orang shopping hehehe. Kami pagi tempat yang agak kurang sesak. Almaklumlah lady driver sorang ni bukan

Minum Petang Pisang Goreng Rangup Rengit

Ini cerita petang hari merdeka yang lepas. On the way balik kampung Babah macam boleh baca je hati Ummi hahaha. Memang nak ajak singgah tapau pisang goreng rangup kat Rengit tu. Tup-tup Babah dah singgah. Weeehuuuu. Berjoget lemak Ummi hahaha. Lepas beli Babah terus letak dalam boot. Ummi ni baru fefeeling nak mengunyah dalam kereta
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!