Ilham Syahid’s First Solid Food

Ilham Syahid’s First Solid Food | Assalamu’alaikum. Entri terdelay. Well, Ummi memang gitu hahaha. Pengenalan kepada solid food untuk Ilham Syahid. Aanak-anak Ummi memang semuanya Ummi follow 4 days rule. Awal-awal memang Ummi bagi puree je. Mula-mula Ummi ada rasa cuak nak bagi makan kat si Syahid ni almaklumlah keadaan dia kan. Ummi takut tersedak […]

32 total views, no views today

Ilham Syahid 6 Months Update

Ilham Syahid 6 Months Update | Assalamu’alaikum. Alhamdulillah anak istimewa Ummi sorang ni dah genap 6 bulan. How time flies. Tup-tup muncul update 6 bulan je kan. Cerita kelahiran pun Ummi tak siapkan lagi hahaha. Kalau diingatkan dari day 1 admitted di HSA, rasa kecut perut Ummi. Sesungguhnya Allah itu perancang terbaik! Redho dan pasrah […]

109 total views, no views today

Ummi & Boboiboy Kuasa 3

Ummi & Boboiboy Kuasa 3 | Assalamu’alaikum. Alhamdulillah dikurniakan 4 orang boboiboy. Tapi yang ada depan mata Ummi dan Babah cuma 3 orang boboiboy ni je yang bakal menjadi penyelamat dunia hahaha. Seorang lagi sedang berbahagia di syurga. Semoga menjadi asbab Ummi dan Babah juga ke syurga bersama. Ini gambar sepagi nak ke office bulan […]

95 total views, no views today

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!