Award From Syahza

Ini pula award dari Syahza..baru hari ni nak tepek di blog saya..kenapa hari ni rajin sangat nak tepek award ek?hehehehe~sebab dah tak tau nak buat apa di rumah..jadi kita kumpul award yang ada.. To my followers..Jangan malu2 ambil award ni..kalau yang dah pernah dapat kira dapat double lah ye.. ;-p

Malu tapi Mau..ahakss..

Dengan perasaan malu tapi mau..saya dah merembat award ni dari blog Neezareef..hehehe~ kalau dia tak bagi saya pun malu nak ambil..mengenangkan dia kata award tu untuk follower dia..kalau tak silap saya la..hehehe~saya pun ambil je..walaupun baru jadi follower..tak malu sungguh~ saya nak panjangkan award ni kepada..(malas nak link kan..aci aeh.. ;-p) –> Mummy Dasy–> Umi […]

Awards From Neezareef

Dengan muka yang tak berapa nak malu..saya menepek award yang di sedekahkan oleh Neezareef.. hehehe~ tq Neeza..lain kali bagilah lagi.. ;-p dengan ini saya menganugerahkan award ini kepada..semua bloggger yg tersenarai dalam “I FOLLOW U”silakan ambil jangan malu..jangan segan.. Nota kaki: Petang ni saya menerima berita yg menyedihkan..5.30 saya akan terus bergegas nak bawa mak […]

I ♥ Your Blog Too!

Dapat award dari Mummy Dasy..Saya ni kalau bab award cepat je kan..kalau nak jawab tag..berzaman peram baru keluar n3 nye.. ;-p The rules for the award:Add the logo of the award to your blog.Add a link to the person who awarded it to you.Nominate at least 7 other blogs. ♥Princess Redbloodsnow♥♥Ayu♥♥Syahza♥♥Herni♥ bukan saya okie..ni kembar […]

Yeay..Dapat Award Lagi!

Dapat award lagi..from Mummy Dasy… The rules:*Place the award logo on your blog.*Nominate 10 other blogs which show “Attitude and/or Gratitude”*Link to the nominees on your blog post.*Comment on their blog that you have nominated them.*Share the love and link to the person who nominated you I forward this award, with love to : ♥Syahza♥ […]

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!