Malu tapi Mau..ahakss..

Dengan perasaan malu tapi mau..
saya dah merembat award ni dari blog Neezareef..
hehehe~ kalau dia tak bagi saya pun malu nak ambil..
mengenangkan dia kata award tu untuk follower dia..
kalau tak silap saya la..hehehe~
saya pun ambil je..walaupun baru jadi follower..
tak malu sungguh~

saya nak panjangkan award ni kepada..
(malas nak link kan..aci aeh.. ;-p)

–> Mummy Dasy
–> Umi Sufira
–> Princess Redbloodsnow
–> Umi Nawfal
–> Hajarus
–> FizaFidi
–> Siti
–> Syahza


tak lupa untuk semua follower dan sape² yg terbaca..
silakan ambil..jangan malu jangan segan ye!

;-p

post signature

8 comments

  1. alahmakkk!! manyak betoi la award nak kena kutip!! heheheh.. (sambil tersenyum malu….)

    time kasih! time kasih!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *