Happy 13th Anniversary with WordPress.com

Blogging Life
Happy 13th Anniversary with WordPress.com

Happy 13th Anniversary with WordPress.com | Alhamdulillah. Semalam 16 Ogos 2023 genap 13 tahun blogging menggunakan platform WordPress.com. Total keseluruhan blogging 17 tahun semenjak 2006. Syukurlah ada rezeki yang Allah selitkan dari blogging ni, walaupun Ummi bukanlah penulis yang hebat nak dibandingkan dengan rakan blogger yang lain. Syukurlah Allah masih salurkan rezeki dari asbab blogging, membebel entah apa-apa berkongsi pengalaman hidup, tempat makan dan macam-macam lagi.

Mendalami Ilmu SEO, Cara Naikkan Domain Rating/ Domain Authtority

Pencapaian untuk tahun ke 13, Ummi gigihkan diri join group SEO – Rank Elite, nak belajar sedikit sebanyak tentang ilmu SEO, cara nak naikkan Domain Rating/ Domain Authtority dan ilmu blogging yang lain. Dah berkurun baru nak belajarkan. Sebelum ni main blogging hentam keromo je. Sajalah buat-buat tambah ilmu pengetahuan dapat juga diaplikasikan dalam blog sendiri demi nak menambah income Google Adsense ecehhhh. Alhamdulillah ada juga la berhasil bila follow rapat-rapat apa yang sifu ajarkan

Happy 13th Anniversary with WordPress.com

13 Tahun Bersama WordPress & NetKL

Selama 13 tahun ni juga Ummi masih dan masih setia dengan NetKL. Semoga masih panjang lagi jodoh Ummi dengan WordPress.com dan juga NetKL. Semoga penulisan Ummi memberi manfaat kepada para pembaca. Yang baik datangnya dari Allah, dan yang tak baik datangnya dari Ummi sendiri.

Happy blogging to all my blogger friends. Happy reading to all my beloved readers. Thanks for your comment(s). Tak komen pun tak apa Ummi tak kecil hati hehehe. Kita blogger picisan je wak hehehe.

xoxo,
Ummi Ilham

Loading

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!