Mee Goreng Udang Galah Restoran Marni Taman Nusa Perintis 2

20170727_211311-01

Saja tayang gambar makanan malam-malam hehe. Macam banyak entri makan pula hari ni kan. Selalu Ummi asyik tayang Mee Bandung Udang Galah, Restoran Marni kan. Hari ni nak tayang Mee Goreng Udang Galah pula.

Memang sedap tak tipu. Puas makan udang galah dalam mee goreng ni tau. Mee gorengnya tak terlalu kering, basah-basah gitu dengan rencah yang cukup rasa. Sepinggan berharga RM10. Ni pun menaip sambil telan air liur. Korang nak request nasi goreng kampung udang galah pun taukey layan tau hehehe.

Dah jangan duk termenung depan PC, handphone. Pergi terjah Restoran Marni sekarang. Insha Allah tak mengecewakan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
About Hernee Nazir 4839 Articles
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

2 Comments

Leave a Reply to farhana Cancel reply

Your email address will not be published.


*