Deko..Deko..Deko..

Bukan. Kami bukan pemenang deko..deko..deko.. tu. Ni cerita dua hari lepas. Balik dari kerja saya tengok ada lampu tergantung depan pintu. Sebelum ni cuma ada sarang burung tempua, sekarang dah ada lampu pula.

Semuanya hasil kerja tangan En. Nazir men’deko’ rumah kami. Memang dah lama plan nak pasang lampu pada sarang burung tempua ni, tapi asyik tertangguh. Sekarang dah pun mnyala lampunya.

Jadilah kan, tak perlu modal yang banyak. Sarang tempua pemberian Pak Anjang, beli mentol dan wayar untuk wiring. Itu saja, mudahkan. Mudah cakap, sebab bukan saya yang buat hahahahaha.

post signature

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
Posts created 4652

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!