Layan Aiskrim Bersama Munirah

Lepas lunch tengahari semalam, saya dan Munirah layan makan aiskrim. Tak tahu nak melepak di mana. Kami duduk di balkoni di luar ofis. Dah macam takde tempat lain nak melepak. Bukan view cantik pun menghadap bangunan je. Tapi angin kuat, maklumlah ofis kami di tingkat 6. Tengah syok makan, baru perasan kawan seofis nampak kami di situ. Dia gelakkan kami. Ahhh. pedulikan saja yang penting aiskrim tu sedap. hehehe~

post signature

8 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!