Hari Ini Dalam Sejarah

Hari ini dalam sejarah..

Selama hidup dah nak masuk 28 tahun..
di muka bumi Allah ni..
saya tak pernah minum air NESCAFE..
dan hari ini..oleh kerana ketiadaan Kakak Tea Lady..
maka boss minta tolong saya buatkan nescafe untuk visitor..
air yang saya memang langsung tak pernah buat..
adoiyaii..camano tu???

saya pun menghentam keromo saja lah..
asal ada rasa manis & pahit sikit..hahaha~
saya memang tak suka air nescafe..
bau pun dah buat kepala saya pusing..
ini pun masih terasa kat tekak..
harap boss tak komplen air saya..hehehe~

[Nota Oren: Nasib baiklah En. Nazir bukan penggemar nescafe..selamat makcik..hehe~]

post signature

16 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!