Layan gedik santai

Mase kat Senibong ari tu sempat menggedik santai berdua..
hehehe~ layankan je lah yek..
padahal masa saya rasa perut dah ketat gila..
jeti nya elok je..cuma gelap gulita..
tak de sebiji lampu pun yang dipasang..
masa amik2 gambo kat sini rasa cam ramai org tengok plak..
padahal tak de sape pun nak tengok kitorang ni..hehe~
perasan btul..layan jek la pix kat bawah tu..
jangan muak ye!

rasa cam poyo lak wat muka mcm tu..geli2..

ape tengok2..ada hutang ke? hehe~

sudah2 la tu..

Nota kaki: Saya tengah plan nak tukar layout ni..rasanye nak kembali pada background hitam la..kalau rajin petang ni berubah ler layout nye..hehehe~

Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

4 thoughts on “Layan gedik santai

  1. purple_lav>>amin2..ye ke? ramai org kata muka ktorang sama..tp saya x nmpk pun..hehehe..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: