Layan gedik santai

15/02/2009
Mase kat Senibong ari tu sempat menggedik santai berdua..
hehehe~ layankan je lah yek..
padahal masa saya rasa perut dah ketat gila..
jeti nya elok je..cuma gelap gulita..
tak de sebiji lampu pun yang dipasang..
masa amik2 gambo kat sini rasa cam ramai org tengok plak..
padahal tak de sape pun nak tengok kitorang ni..hehe~
perasan btul..layan jek la pix kat bawah tu..
jangan muak ye!

rasa cam poyo lak wat muka mcm tu..geli2..

ape tengok2..ada hutang ke? hehe~

sudah2 la tu..

Nota kaki: Saya tengah plan nak tukar layout ni..rasanye nak kembali pada background hitam la..kalau rajin petang ni berubah ler layout nye..hehehe~

Share this nice post:

4 Comments

  • purple_lav

    16/02/2009 at 1:52 pm

    muka hubby ngn u nak sama ler, ada iras2..btl le org ckp..muka nk sama jodoh kuat…aminnn

  • .:Hernee Nazir:.

    16/02/2009 at 2:09 pm

    purple_lav>>amin2..ye ke? ramai org kata muka ktorang sama..tp saya x nmpk pun..hehehe..

  • purple_lav

    16/02/2009 at 2:18 pm

    mgkn diri sendiri tak perasan kot…aper2 pun salam perkenalan dihulurkan…

  • .:Hernee Nazir:.

    16/02/2009 at 3:32 pm

    purple_lav>>slm perkenalan gak..fren ya!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: