DDHN–Menu of The Day 310318

31/03/2018

20180331_154531

 

Menu keluarga kami hari ni sempena mengajak Aunty Didie & Friends dan Mommy Ngah makan tengahari di rumah. Rezeki Babah memancing minggu lepas dapat ikan gelama taiwan. jauh ok asal ikan ni hahaha. Sebelum ni Ummi dah cuba masak asam pedas. Bila hari ni masak kari rasa lagi sedap le.

P_20180331_091954_vHDR_Auto

 

Lauk kedua, mixed vege.. bak choi, leek, capsicum  dan udang.

P_20180331_100640_1_vHDR_Auto

Lauk ketiga, ayam goreng requested by Abang Ilham.

20180331_154546

 

Penambah selera, sambal belacan dan ulam timun jepun aka zucchini. Rumah kami memang tak lepas stok timun jepun ni Syamil pun dah jangkit Ummi Babah suka makan timun hehehe. Sabar je tengok menu hari ni kan. Kalau ikutkan tekak ni aduiii mahu bertambah-tambah nasi. Alhamdulillah rezeki hari ni dikongsi bersama-sama Aunty Didie dan Mommy Ngah. Semalam pun rezeki Babah dapat ikan kacang. Nanti Ummi gulaikan ikan kacang tu ya.

Korang masak apa hari ni?

Share this nice post:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: