Dari Dapur Hernee Nazir

DDHN – Menu of The Day 041017

Hari ni pemalas sangat nak update blog. Tak sempat nak scheduled entry macam biasa. Serious malas bertingkek-tingkek hehehe. Tapi masak tetap masak. Menu malam ni..

Ayam goreng kunyit.

Asam pedas ikan kembung guna pes asam pedas Mak Ijan.

Ulam timun jepun. Suka gila. Makan gitu je pun dah sedap.

Alhamdulillah kenyang. Mata pun berat tapi tak boleh suka hati nak tidur. Sila irom baju sesiap ok. Harap-harap demam Syamil tak berulang malam ni dapat la tidur dengan nyenyak. Ok nanti kalau mampu bertahan Ummi siap-siap scheduled entry untuk esok.

Babai uolls. Good nite!

Share this nice post:

Comments

comments

3 thoughts on “DDHN – Menu of The Day 041017

  1. Adakala sampai masa kita penat uruskan blog dan kena rehat cari bahan baru kan..mcm tu gak SA…adakala penat..malas..semua ada..tapi demi kelangsungan prestasi blog kena juga update

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *