Pedang Star Wars Katanya 

Demam pun gembira sebab dapat pedang sorang satu. Merengek nak pedang macam star wars kata dia. Kalau dah sorang berkenan konfem sorang lagi tu jangkit. Kalau beli satu pulak konfem sorang lagi menjerit nak juga.

Ummi suruh buat gaya, ha gaya tu yang terkeluar. Adik siap malu-malu sebab kat sebelah kanan Ummi tu ada Atok tipah perhati gelagat diorang. Pedang ni lampunya biru, abang bebel dia tak nak lampu biru sebab star wars pedang lampu merah 😅😅 Sabar jek lah kan. Nasib dapat pedang tu oi. Ikut Ummi memang tak dapat la haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 thoughts on “Pedang Star Wars Katanya 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *