Brownies Sedap Mummy DaSy

30/04/2017

brownies

Dah lama tak makan brownies Mummy DaSy tau. Sekali semalam dua packs rezeki Mommy Ngah bagi satu, ibu Aqil bagi satu.

Masih sedap macam biasa macam mula-mula beli. One of Ummi Ilham’s favourite brownies. Ummi ngelat siap ambil yang ada topping strawberry dan oreo haha. Sedap topping oreo tu. Ada la makanan nak kunyah-kunyah time cuti tiga hari ni kan hehehe.

Korang kalau nak order boleh jek. Boleh contact Mummy DaSy ya. Ni instagramnya @dasymaju_rich

Share this nice post:

4 Comments

  • maszull

    01/05/2017 at 12:04 pm

    assalamualaikum hernee…pehh terliur tengok strawberry tu…

    1. Hernee Nazir

      01/05/2017 at 1:17 pm

      waalaikumussalam mama..hehe anak mama mesti terer buat

      1. maszull

        02/05/2017 at 8:27 am

        ala x ada la hernee…biasa2 jer…x pro pun…

        1. Hernee Nazir

          02/05/2017 at 10:06 am

          hehe ok la tu janji blh buat rezeki

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: