Segmen Ben Ashaari : Aku , seorang BLOGGER !

Blog Blogger Blogging Life Kelab Blogger Ben Ashaari

 

Hari ni ummi ilham nak join Segmen Ben Ashaari : Aku , seorang BLOGGER!

 

ok here we go!

 

1. Terangkan secara ringkas peranan anda sebagai seorang blogger kepada orang sekeliling anda , masyarakat dan negara .. Apakah isu yang ingin tekankan terutama sekarang ini !

Peranan saya sebagai seorang blogger kepada orang sekeliling,masyarakat dan negara saya akan berusaha untuk menyampaikan apa saja maklumat yang boleh dikongsi bersama2 pembaca terutamanya dalam menyebarkan “kebaikan susu ibu” dan “natural parenting” dalam dunia yang serba moden.

 

4. Jika anda mampu dapat pendapatan dari blog sehingga ribuan ringgit , apakah anda akan berhenti bekerja dan menjadi blogger sepenuh masa. Apakah bisnis yang akan anda lakukan sebagai Backup Plan masa depan ?

Sekiranya saya mampu mendapat pendapatan yang tinggi dari blog, saya berhajat untuk berhenti bekerja, meneruskan bisnes Shaklee saya dengan kaedah blogging sepenuh masa (Hernee Nazir Vita Shop & Ilham Vitamin) dan semestinya menjaga anak2 di rumah sambil meraih pendapatan.

 

5. Ceritakan sedikit mengenai harapan anda sebagai seorang blogger terhadap dunia blog ini ?

Harapan saya semoga saya dapat menyebarkan kebaikan melalui blog. Dapt menambah nilai dalam kehidupan orang lain bukan hanya sekadar mementingkan pendapatan dari hasil blogging.

fuhhhhh..

settled menjawab soalan UPSR 2014.. ekekekeke~

bila kena jawab soalan2 macam ni tetiba otak jem pulak..padahal 3 soalan jek..adoiii..

ok siapa2 lagi nak join.. cepat2 join 12/9/14 jam 6 petang..

good luck! 

 

boleh refer entry Segmen Ben Ashaari : Aku , seorang BLOGGER !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!