Tag: Warung Poyot

Breakfast of The Day 190917

Hari ni ada budak tak nak Ummi bekalkan apa-apa dari rumah, sebab dia request nak bekal nasi lemak Warung Poyot. Ewahhhh kemain. Ummi layankan je la tapi kena bersiap cepat. Kalau bersiap terhegeh-hegeh memang lambat la sampai sekolah jawabnya. Bila dah tapau untuk Ilham konfem la Ummi nak juga beli sarapan untuk diri sendiri. Jadi

Breakfast of The Day – 090717

Saja nak tayang menu breakfast pagi tadi. Lontong kering sedap yummeh hehehe. Nak makan rendang daging tak ada pula hari ni. Jadi ambil ayam masak merah. Memang sedap macam biasa tapi BUKAN Dari Dapur Hernee Nazir hehe ni Dari Dapur Warung Poyot. Sila telan air liur tengok gambar tu ya ✌✌✌✌✌

Breakfast of The Day – 070517

Haippppp apa tengok-tengok ha. Sibuk je nak skodeng menu breakfast saya ekeke. Hari ni Ummi saya tak buat breakfast. Lepas hantar abang ke sekolah, Babah ajak kami breakfast di mana lagi kalau bukan di Warung Poyot. Nak tengok apa saya makan? Soto nasi kegemaran saya, tapi hari ni saya tak makan sangat pun. Saya swap

Fresh Seafood Di Kg. Pendas Baru, Gelang Patah

Cerita hari Sabtu, macam biasalah hari bersantai-santai. Pagi lepas sarapan di Warung Poyot, kami terus ke Kg. Baru Pendas cari fresh seafood. Budak-budak tu bila terlepas gini biasalah excited. Mak jalan belakang biar bapaknya yang urus bebudak. Geram tengok ikan-ikan segar. Tapi bila dah sampai sini rambang mata nak beli yang mana satu. Macam biasa,
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!