Travelog

Travelog Sabah – Travel Itinerary Kota Kinabalu – Kundasang – Ranau (4 Hari 3 Malam)

Assalamualaikum.. Cerita Travelog Sabah bersambung lagi, tapi sambungan yang mampu cuma untuk itinerary je hehe. Mood kedaung nak update blog haha. Tahun 2020 mungkin baru siap cerita semua hahaha. Ok jom korang, Ummi nak kongsikan itinerary yang Ummi refer dari kawan-kawan dan juga baca di blog-blog. Ummi susun ikut kesesuaian kami. Almaklumlah ni trip dengan …

Continue Reading
Travel

Pakej Percutian Ke Eropah

Assalamualaikum.. 😉 Hari ni Ummi saja nak cerita pasal Pakej Percutian ke Eropah walaupun Travelog Bandung Ummi sampai ke sudah tak siap-siap lagi, tapi Ummi dah berangan jauh ke Eropah sana. Eropah kooooo kelassss hahaha. Ehhh berangan tu kan percuma tak mustahil kalau betul-betul nekad kumpul duit menabung sampailah kami empat beranak ke bumi Eropah. …

Continue Reading