Tag: Resepi Masak Ayam

Aneka Resepi Masakan Ayam

Aneka Resepi Masakan Ayam | Assalamu’alaikum. Kompilasi aneka resepi masakan yang berasaskan ayam untuk rujukan Ummi. Dah nak bulan puasa ni kan. Kena la kumpul idea memasak menu berbuka walaupun belum tentu masak menu tu ekeke. Buku 365 Resepi Ummi pun jadi tukun je, pusing-pusing masak menu yang sama kegemaran anak-anak. Mudah-mudahan Ramadhan akan datang

DDHN – Ayam Ungkep

Asssalamu’alaikum.. Cerita minggu lepas. Ummi yang teringin nak makan Ayam Ungkep. Jadi gigih la buat walaupun anak-anak tak redho lauk ni haha. AYAM UNGKEP Bahan-bahan: 2 batang serai – dititik 3 ulas bawang merah – ditumbuk 3 ulas bawang putih – ditumbuk kunyit hidup – ditumbukcili padi (ikutlah level kepedasan korang) – ditumbuk ketumbar –
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!