Tag: Menu Berpantang

Menu Berpantang #4

Menu hari ni, mak bidan masakkan sayur sawi dan ayam grill. Ada orang tanya, “Weh ko memang kena pantang makan gak eh?” “Aah pantang la sikit-sikit” Ingatkan dia nak simpati. Rupanya dia nak tayang tauhu sumbat. Ciskek betul. Siapalah hamba Allah tu agaknya. Ok nah, resepi ayam grill. Resepi Ayam Grill Bahan-bahan: Ayam Halia –

Menu Berpantang #2

Menu Ummi hari ni, ihsan mak-mak bidan kesayangan hehehe. Kita bedal je orang masakkan apa pun. Air tangan Mommy Ngah. Ikan Siakap Stim Bahan-bahan: 2 hiris ikan siakap Serai **potong kecil Bawang besar **potong mayang Bawang putih **potong mayang Halia **potong mayang Daun Limau Purut Asam Keping Cara-cara memasak: Bersihkan ikan. Masukkan ke dalam kuali

Menu Berpantang #1

Saja nak share. Nampak sangat Ummi keboringan kan hehe. Menu berpantang paling ringkas dan mudah dimasak. Masakan dimasak oleh mak-mak bidan kesayangan Ummi. Siapa lagi kalau bukan Mommy Ngah dan Mama Cu. Thanks korang sudi berkorban masa dan tenaga untuk kakak garang hahaha. Setiap kali berpantang diorang la jadi mak bidan Ummi. Walaupun diorang belum
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!