Tag: Mee Siput Cicah Sambal Tumis

Mee Siput Sedap by Mama Hayyan

Mee Siput Sedap by Mama Hayyan | Ummi ni sejenis pantang dengar orang jual makanan, semua pun nak dibelinya. Lagi-lagi kalau yang menjual tu kawan-kawan rasa tak sampai hati kalau tak support. Boleh gitu hahaha. Ada kawan kata, buka status whatsapp Ummi je nampak makanan. Buka je nampak makanan hehe. Ok kali ni Ummi nak

Mee Siput All Time Favourite Snack

Petang-petang kat office ni tak sah kalau tak ada makanan tambahan walaupun perut ko tahap nak meletop kekenyangan. Kalau bukan beli sendiri pun ada je kawan-kawan wakafkan makanan untuk sama-sama membesar bagai johan. Ni ha Kak Leen bagi Mee Siput cicah sambal tumis sedap oi sambalnya. Tiba-tiba teringat sambal tumis Makcik Dila aka Makcik Kerepek.
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!