Tag: makanan laut segar

Hasil Mencari Seafood Di Hari Minggu

Lepas hantar Abang Ilham ke sekolah macam biasa singgah breakfast lepas tu cari seafood. Hari ni Ummi plan nak masak ketam masak lemak, jadi marilah kita mencari ketam. Sampai-sampai orang ramai gila. Ada satu gerai je yang jual ketam. Tu yang semua berebut-rebut. Ummi guna la kuasa magic menyelit dan akhirnya dapatlah 10 ekor ketam

Fresh Seafood Di Kg. Pendas Baru, Gelang Patah

Cerita hari Sabtu, macam biasalah hari bersantai-santai. Pagi lepas sarapan di Warung Poyot, kami terus ke Kg. Baru Pendas cari fresh seafood. Budak-budak tu bila terlepas gini biasalah excited. Mak jalan belakang biar bapaknya yang urus bebudak. Geram tengok ikan-ikan segar. Tapi bila dah sampai sini rambang mata nak beli yang mana satu. Macam biasa,

Mencari Ikan2 Segar Di Kg. Baru Pendas

aktiviti biasa di hujung minggu, mencari ikan2 segar dari laut untuk santapan tengahari.lepas breakfast di warung poyot, kami terus ke kg. baru pendas cari ikan.kat sini memang salah satu kawasan tarikan orang2 luar untuk mencari makanan laut yang segar2.banyak penjual2/ nelayan2 yang berniaga depan rumah mereka.biasanya saya terjah je mana2 yang ada seafood yang menarik
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!