Mak

9 Tahun Berlalu.. 23 Mac 2010 – 23 Mac 2019

23 Mac 2019 genap 9 tahun pemergian bonda tersayang. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Rindu tak pernah padam. Semoga kita sekeluarga dikumpulkan semula di syurga! AL-FATIHAH BUAT BONDA HAJAH KASMAH BINTI DAUD. Mak.. mak dapat cucu baru tau.. dulu mak teringin nak anak lelaki tapi Allah anugerahkan mak dengan …

232 total views, no views today

Continue Reading
Mak

13 Februari 2019

13 FEBRUARY 2019 Hari lahir bonda tercinta. Tiada lagi sambutan sejak 9 tahun lalu. Bulan depan 23 Mac genap 9 tahun pemergian Mak. Semoga Mak tenang di sana. Kami anak-anak sentiasa mendoakan supaya Allah mengampuni dosa-dosa Mak. Semoga Mak ditempatkan di syurga Firdaus bersama-sama orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Rindu Mak sangat! #cerviccancerfighter 263 total …

263 total views, no views today

Continue Reading
Mak

13 Februari Dalam Kenangan

Hari ni birthday arwah mak.. tetiba Ilham jumpa gambar ni kat rak buku. Macam tahu-tahu je kan. Ilham tanya Ummi, “Ni gambar siapa ni Ummi?”. “Ilham tak kenal ke? Itukan Ummi, Tok Ayah dengan Nenek” “Aah la Ilham tak kenal” Ok fine. Mak awak selim sangat dan muda sangat masa ni. “Itu Nenek, mak Ummi …

Continue Reading
Mak

7 Tahun Tanpa Mak Di Sisi.. Rindu!

Hari ini 23 Mac 2017 genap 7 tahun pemergian Mak tersayang. Sekejap je dah 7 tahun. Hanya Al-Fatihah dan iringan doa yang dapat dikirimkan. Semoga arwah Mak tenang di sana, diampunkan segala dosa-dosanya dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beramal soleh. Semoga tempatmu di syurga wahai Mak tersayang. Mak saya salah seorang Servic Cancer Survivor. …

Continue Reading
Mak Memories

Rindunyaaaaa..

tengok2 video2 CSR PTP tiba2 mata terhenti pada susuk tubuh yang saya rindui. arwah mak! video dah berzaman ni.. mesti masa ni kami baru je pindah ke desa paya mengkuang. mak dan kawan baiknya mak idah. nampak gaya tengah berbual dengan pakistan jual karpet. ya Allah sedih pulak rasa hati bila nampak kelibat arwah mak. …

Continue Reading
Mak Memories

13213 :'(

  wahai bonda.. rindu tak terkata.. tiap saat tiap ketika.. hanya hati mampu berbicara.. dalam sendu meratap hiba.. cukuplah hanya dalam mimipi kita bersua.. melepaskan rindu dihati anakanda.. wahai bonda.. anakanda tak pernah jemu mendoakan kesejahteraan bonda di sana.. damailah.. tenanglah bonda bersama Pencipta.. anakanda akan sentiasa merindui belaian kasih sayang bonda.. Al-Fatihah | Allahyarhamah …

Continue Reading
Mak Memories

Melepaskan Rindu {13 Februari 2012}

AL-FATIHAH BUAT BONDA HAJAH KASMAH BINTI DAUD {13 Februari 2012} Ungu – Doa Untuk Ibu kau memberikanku hidup kau memberikanku kasih sayang tulusnya cintamu, putihnya kasihmu takkan pernah terbalaskan hangat dalam dekapanmu memberikan aku kedamaian eratnya pelukmu, nikmatnya belaimu takkan pernah terlupakan oh ibu terima kasih untuk kasih sayang yang tak pernah usai tulus cintamu …

Continue Reading