Majlis Perkahwinan Anak Sis Lin di Bizmilla Ariz Hall Eco Palladium

Fren's Wedding

Majlis Perkahwinan Anak Sis Lin di Bizmilla Ariz Hall Eco Palladium | Cerita awal sebelum Ummi dan JDT Blogger Nona Sani Lepak Santai di Kafe Neli by Nellysa Eco Spring Lab. Kami punya mission of the day adalah nak menghadiri majlis perkahwinan anak JDT Blogger Sis Lin. Macam yang Ummi ceritakan dalam entri tu, Ummi dan Nona antara geng JDT Blogger yang tercorot sampai hahaha. Nasiblah ada Nona buat geng. Kalau tak malu juga Ummi sesorang. Mesti kejung dalam dewan tu hahaha.

Majlis Perkahwinan Anak Sis Lin di Bizmilla Ariz Hall Eco Palladium

Sampai je, sempat menyapa mak pengantin yang super duper busy. Lepas tu terus cari port nak makan. Sah ambil makanan, ingat dapat terus makan ke? Mungkin tidak. Nama pun blogger kan, of course lah the camera eat first hahaha.

Lama weh tak makan nasi kenduri kahwin. Heaven dapat makan sepinggan. Ni semua salah PKP tak bagi orang buat majlis kenduri kahwin hehehehe. Kalau tak meriah je kan weekend dapat makan nasi minyak pengantin hehehe.

Sempatlah Ummi tumpang posing kat dewan yang cantik ni. Pertama kali datang wedding event kat sini. Cantik betul bunga berjurai-jurai tu kan. Oh ya, Ummi datang sorang je. Hero-hero kecil Babah yang jaga.

Majlis Perkahwinan Anak Sis Lin di Bizmilla Ariz Hall Eco Palladium

Sebelum balik sempat juga buat muka seposen tak malu nak bergambar dengan pengantin. Kalau Nona tak ada rasanya malu berganda-ganda Ummi nak naik pelamin hahahaha. Kredit photos to Bizmilla’s Official Photographer. Selamat pengantin baru diucapkan kepada Yana dan Khidir. Semoga mahligai yang dibina berkekalan hingga ke syurga dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Aamiin.

Benda paling penting sebelum balik, jumpa mak pengantin dan ajak bergambar hehehe. Thanks Sis Lin for the invitation. Thanks juga Nona jadi partner ke majlis ni. Sempat juga posing dengan Nona di photo booth yang disediakan. Dapat sorang sekeping instant photo yeay!

Korang rasa kami terus keluar dari bangunan Eco Palladium ni ke? Hurmmmm tidak sama sekali. jarang-jarang datang kot, moh la kita ronda building ni. Sempat juga posing-posing dengan Nona. Nanti gambar-gambar tu Ummi buat satu entri lain ok. Saja la tu nak buat pekasam gambar-gambar tu kan lepas tu entah bila updatenya. Haisssshhhh.

Baca juga: Lepak Santai di Kafe Neli by Nellysa Eco Spring Lab

Loading

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!