Sentiasa Berada Dalam Penampilan Terbaik Dengan TOP Liquid Odour Buster

Info Sharing

Sentiasa Berada dalam Penampilan Terbaik dengan TOP Liquid Odour Buster

Penyelesaian Bau Busuk Anti-Peluh yang Pertama di Malaysia untuk Gaya Hidup Aktif

Jika anda antara rakyat Malaysia yang kerap bersenam, bau peluh dan hapak yang keluar sebaik sahaja beg gimnasium dibuka, selain bau yang melekat pada kelengkapan senaman walaupun sudah dibasuh berulang kali dengan sabun biasa sudah menjadi masalah lazim dan memalukan.

Dalam satu kaji selidik yang dijalankan oleh TOP, penerima Putra Brand Award 2019 Platinum untuk kategori produk isi rumah[1] itu mendapati hampir 80% orang responden yang bersenam lebih empat jam seminggu berhadapan dengan masalah bau busuk yang masih melekat pada pakaian senaman mereka, walaupun sudah dibasuh berulang kali[2].

Bau busuk ini melekat kerana pakaian tidak dibersihkan sepenuhnya. Ini kerana pakaian senaman diperbuat daripada fabrik sintetik teknikal senang memerangkap peluh dan minyak badan (sebum) jauh ke dalam gentian fabrik, membuatkan iainya sukar ditanggalkan sepenuhnya dengan sabun pencuci biasa.

Bagi kebanyakan daripada kita, pakaian yang bersih bermakna tiada kesan kotoran dan berbau segar. Tetapi peluh, bakteria dan kesan makanan yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar terus bertambah apabila ia tidak dibersihkan dengan betul. Hasilnya, ia menyebabkan fabrik tersebut sentiasa berbau hapak, lembap  dan busuk sepenuhnya.

Kebanyakan sabun pencuci biasa hanya menanggalkan kesan kotoran pada permukaan, bukannya sebum dan peluh yang terperangkap. Sebaliknya ia menggunakan wangian yang kuat untuk mengaburi bau busuk, membuatkan punca masalah pakaian berbau tidak dapat diselesaikan. 

Dengan TOP Liquid Odour Buster, satu penyelesaian bau busuk anti-peluh berprestasi tinggi yang direka khas untuk mereka yang mempunyai gaya hidup aktif. Ia membantu menghilangkan bau dan menghalangnya daripada kembali.

Dibangunkan oleh Lion Corporation, Japan, TOP Liquid Odour Buster menembus ke dalam gentian teknikal untuk menanggalkan peluh yang terperangkap dan menyah bau molekul bau busuk, demi memberikan fabrik yang benar-benar bersih dari gentian teras.

Rangkaian produk TOP Liquid Odour Buster berfungsi dalam tiga cara untuk merawat pakaian senaman. Pertama, ia menghilangkan sebum yang terperangkap dan bakteria punca bau busuk yang terkumpul. Kemudian, teknologi Bau Anti-Peluh Berprestasi Tinggi itu meneutral, menyah bau, menghilangkan bau hapak dan peluh, memberikannya 2 kali ganda lebih kesegaran[3]. Hasilnya ialah pakaian yang bersih dan segar walaupun pada pakaian senaman yang dibasahi peluh.

Mr Tatsuya Horiuchi, Managing Director, Southern Lion Sdn Bhd explaining how TOP Liquid Odour Buster, a high performance anti-sweat odour solution is designed to eliminate odours.

Formulasi baharu yang dipertingkatkan itu berasaskan daripada teknologi bahan pencuci Micro-Clean Tech (MCT) TOP yang memenangi anugerah. Ia ditambah dengan bahan Antibakteria untuk menghalang 99.9% bakteria penyebab bau busuk[4] serta teknologi wangian Odour Buster baharu yang terdiri daripada Teknologi Penghapus Bau Busuk, Teknologi Meneutralkan Bau Busuk dan Teknologi Penyahbau Busuk. 

Formulasi TOP Liquid Odour Buster yang telah dipertingkatkan itu boleh membuatkan pengguna melupakan basuhan pakaian yang hapak dan busuk. Jadi anda fokus kepada aktiviti lasak dan biar TOP yang menjalankan tugasnya. 

Kaji selidik pengguna produk yang dijalankan oleh TOP ke atas 150 pengguna yang kuat berpeluh dan menggunakan TOP Liquid Odour Buster baharu mendedahkan dapatan yang sangat positif dengan 92% menyukai produk itu. Sementara 91% menyukai bau wangiannya dan 92% bersetuju bahawa ia mampu menghilangkan bau peluh yang kuat. Keupayaan TOP Liquid Odour Buster untuk menghilangkan bau busuk menerima kadar kelulusan sebanyak 91%. Manakala 93% responden mendapati ia berupaya menghilangkan bau peluh daripada pakaian senaman[5].

“Memandangkan gaya hidup sihat semakin popular di Malaysia, pakaian yang digunakan untuk bersenam kian diterima ramai sebagai pakaian kasual atau bekerja. Jadi, penting bagi pengguna mempunyai penyelesaian untuk menjaga pakaian yang versatile seperti ini,” kata Pengurus Pemasaran (Divisyen Penjagaan Fabrik) Southern Lion Sdn. Bhd., Cik Ling Ai Li.

 TOP Liquid Odour Buster, High Performance Anti-Sweat Odour solution, eliminates the heaviest sweat individuals

TOP Detergent merupakan rakan kongsi rasmi penjagaan fabrik perlumbaan Spartan Race Malaysia. Dekatilah rangkaian detergen TOP termasuk TOP Liquid Odour Buster berprestasi tinggi di perlumbaan Spartan Race Malaysia di Iskandar Puteri, Johor. Antara perlumbaan Spartan yang akan dijalankan pada 16 November 2019 kelak ialah perlumbaan Ultra 50km dengan 60 halangan (obstacles), perlumbaan  Beast 21km dengan 30 halangan, perlumbaan Super 13km dengan 25 halangan dan satu perlumbaan 5km eksklusif untuk pekerja Southern Lion.

“TOP adalah penaja rasmi penjagaan fabrik pakaian untuk Spartan Race Malaysia. Selepas menyelesaikan pelbagai halangan, peserta pasti memerlukan detergen yang mampu menghilangkan lumpur, kotoran dan peluh dari pakaian sukan mereka. Kami yakin ia dapat diselesaikan dengan TOP Liquid Odour Buster Berprestasi Tinggi yang diperbaharui. Perlumbaan khas untuk pekerja Southern Lion ini memberi mereka peluang untuk merasa sendiri pengalaman Spartan yang mencabar kemampuan ketahanan, semangat berpasukan dan yang paling penting menguji keberkesanan produk kami. Mereka semua ialah pengguna detergen TOP dan perlumbaan ini akan memberi mereka peluang untuk buktikan yang TOP dapat mengatasi sebarang cabaran yang diberikan,” kata Pengarah Urusan Southern Lion, Encik Tatsuya Horiuchi selepas mengibarkan bendera permulaan untuk peserta perlumbaan Spartan.

TOP Liquid Odour Buster didatangkan dalam pek isian semula 1.8L, botol 2.7kg dan 4.0kg. Ia ditawarkan pada harga RM10.40, RM17.55 dan RM24.05, serta boleh didapati di kedai seluruh negara.

Maklumat lanjut, sila layari laman web http://www.southernlion.com.my, Facebook http://www.facebook.com/TOPdetergentMY atau hubungi talian khidmat pelanggan di 1800-88-0133.

Loading

Related Posts

7 thoughts on “Sentiasa Berada Dalam Penampilan Terbaik Dengan TOP Liquid Odour Buster

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!