Grandpa’s Kitchen – Grandpa’s An Emotional & Heart Touching Final Journey

Grandpa’s Kitchen – Grandpa’s An Emotional & Heart Touching Final Journey | Assalamu’alaikum. Kalau korang peminat video Grandpa’s Kitchen, grandpa tu dah passed away on 27 October 2019.

Abang Ilham & Abang Syamil suka tengok video grandpa masak sebab makanan dia nampak sedap kata diorang. Lepas tu grandpa baik hati suka bagi anak yatim makan. Itu satu contoh yang baik untuk diorang kan. Eventhough dia bukan beragama Islam, tapi agama dia juga menuntut dia untuk berbuat baik dan berbakti pada masyarakat lebih-lebih lagi kepada mereka yang memerlukan.

Lepas ni dah tak ada video masak-masak grandpa.. “mix well!”

199 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
About Hernee Nazir 4774 Articles
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*