Grandpa’s Kitchen – Grandpa’s An Emotional & Heart Touching Final Journey

Grandpa’s Kitchen – Grandpa’s An Emotional & Heart Touching Final Journey | Assalamu’alaikum. Kalau korang peminat video Grandpa’s Kitchen, grandpa tu dah passed away on 27 October 2019.

Abang Ilham & Abang Syamil suka tengok video grandpa masak sebab makanan dia nampak sedap kata diorang. Lepas tu grandpa baik hati suka bagi anak yatim makan. Itu satu contoh yang baik untuk diorang kan. Eventhough dia bukan beragama Islam, tapi agama dia juga menuntut dia untuk berbuat baik dan berbakti pada masyarakat lebih-lebih lagi kepada mereka yang memerlukan.

Lepas ni dah tak ada video masak-masak grandpa.. “mix well!”

 422 total views,  2 views today

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!