Selamat Pengantin Baru Bella & Suami (11 Nov 2017)

Selamat Pengantib  Baru buat Bella dan suami. Semoga jodoh berpanjangan hingga ke syurga dan dikurniakan zuriat soleh dan solehah.

Sempat juga kami ke majlis kahwin Bella, geng netball. Kami tiga beranak je datang lepas majlis ihtifal Abang Ilham dan lepas hantar Babah ke tournament volleyball. Tengoklah budak berdua tu, macam-macam gaya. Ilham tanya Ummi mana Kak Bell. Rupanya dia tak kenal Kak Bell dah kena solek dengan Mama Cu. Muka dah berubah dia ingat ni pengantin lain hahahaha. Tapi serious memang cun pun Bella hari ni.. seri pengantin.

Sebenarnya kan kami dah kena tinggal dengan geng DPM Netballers ni. Diorang dah pergi dulu dan buat huru hara kat pelamin pengantin hahaha. Nasib pengantin tak kena dera pakai bib hahaha. Rare tak? hahaha. Apa pun semoga ukhuwah yang terjalin ni berkekalan sampai syurga.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!