Sayonara Dila!

Semalam last day Dila, Geng Jumaat kat PTP. Sempatlah dia meronda office ke office bersalam-salaman hari raya in advanced hehe.

P_20170616_114255

Ni kejadian kat office kitorang. Rasanya yang diraikan Dila tapi nampak macam si Yap pulak yang nak babai PTP hahaha.

P_20170616_114251

Dia masih tak sedar lagi tu hahaha.

P_20170616_114155_BF

Kalau dah wefie gini konfem la muka Ummi yang lebar kat depan hehehe.

P_20170616_145434

Nampak kurus sekejap!

P_20170616_145452

Sekarang yang masih bertiga kat PTP ni rasanya sedang mengembang dengan jayanya.

P_20170616_145508_BF

Tambahan Ira penambah seri hahaha.

P_20170616_072907
Jenuh hoi Ummi mewarna, khas untuk Aunty Dila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
About Hernee Nazir 4836 Articles
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*