Tajuk Untuk 31 Days Challenge By JDT Blogger

Blogging Challenge

Tajuk 31 Days Challenge

Hai uolls.. macam yang saya dah warkan2, Team JDT Blogger bakal menjalankan “31 Days Challenge by JDT Blogger” untuk bloggers dan juga followers.

Ok kat atas ni ada list tajuk2 pilihan. Tujuan utama kami untuk menghidupkan blog2 kita dengan mengupdate selama 31 hari. mana tahu ada antara uolls yang ada blog tapi tak berupdate.. so ini platform terbaik untuk uolls bangkit semula. kira macam nak panas enjinlah hehehe.

Apa uolls kena buat? Ohhh muda saja, buat satu entry untuk sehari mengikut tajuk yang dah ditetapkan. So ada 31 blog post yang perlu dibuat. Senangnyaaaaaaaaaa.. ya senang jek dik non Winking smile

Bukan blogger boleh join juga! Hanya perlu post status/gambar ke facebook atau instagram mengikut tajuk2 di atas.

Syarat2 join “31 Days Challenge by JDT Blogger”:
1) Post tajuk entry “31 Days Challenge by JDT Blogger” – Day XX
2) Like page JDT Blogger
3) Update link blog post/ facebook/ instagram di page JDT Blogger. Admin akan up status di FB page JDT Blogger untuk peserta update task uolls.

4) Update penyertaan uolls di sini.. https://www.facebook.com/hinakoshira/posts/1511775412184336?notif_t=like_tagged&notif_id=1483427121668674

Untuk sebarang pertanyaan atau ada kekeliruan boleh PM admin page JDT Blogger.

Ok challenge nya bermula hari ni 5 Jan 2017 – 4 Feb 2017
Jika anda lupa kena buat juga hingga 31 entry/gambar/status yang tertinggal tu.Sertakan sekali hashtag #jdtblogger #31dayschallengebyjdtblogger supaya senang nak cari,Jom lah join meriahkan suasana. Special gift buat yang bertuah!
Apa tunggu lagi.. jom buat entry hari ini.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!