Jom Detox Dengan Shaklee

03/12/2016

e20a46a2-494e-43ac-98ca-ca6d932d4f71

Bila sebut pasal detox mesti semua dah terfikir detox ni untuk mereka yang nak kurus. Betul tak? Hmmmm.. diam je betul la tu

Detox sebenarnya ada banyak jenis. Detox parasit, detox logam, detox hati dan detox keseluruhan badan. Semua jenis detox ni adalah untuk menjaga kesihatan badan kita. Lagi2 bagi mereka yang ada masalah sukar buang air besar. Elok amalkan detox ni supaya toksin2 tidak berkumpul terlalu lama dalam badan dan akan mengakibatkan timbulnya bermacam2 masalah penyakit. Setakat ni saya mendetox dengan pengambilan Alfalfa dan Herblax. Alfalfa saya ambil setiap hari 5-10 biji sehari dan herblax saya ambil 2 biji seminggu. Pastikan pengambilan air masak secukupnya ya barulah vitamin2 mampu menyerap dengan baik dalam tubuh badan kita. Kalau jenis yang tak suka minum air masak, rajin2kan diri standby sebotol air masak di mana pun anda berada. Disiplinkan diri untuk minum air masak secukupnya. Eh banyak pula bebelnya.

Jom kita sama2 mendetox.

Hernee | 014-6106331
herneenazir.com

#tsunamishaklee
#liveamazaing
#shakleeeffect
#9Gemilang


Share this nice post:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: