#Raya2016 | Syawal Day 2

22/07/2016

syawal day 2.
masih misi beraya dengan keluarga sebelah babah.
rumah pertama hari tu rumah kak andak di parit daun, parit raja.
lepas tu ke rumah jiran lama family babah di batu pahat.

20160707_165955

adik dah kepenatan.. syok lah dia tidur.
lepas beraya di rumah ex-jiran kami berpecah.
diorang ke rumah sepupu babah, kami ke bandar batu pahat.

20160707_173244

kemana lagi kalau bukan ke rumah ummi aien bff ummi.. yeay!
kenapalah abang ilham macam tu sekali mukanya hahaha.
sikit punya susah nak ajak bergambar.. pasghah ummi tau.
hari ni dorang bertiga beranak in blue mood.. ummi sesorang black & white mood
Winking smile

20160707_193559

tak sah kalau tak bergambar walaupun tuan rumah kata dia tak pakai baju raya.
thanks aien.. nasi beriyani sedap.. laksa johor pun sedap.. kenyang kami anak beranak.
yang penting dapat lepaskan ketagihan makan cookies yang sedap hahaha.
4 balang sekali beli. 2 untuk rumah sendiri 2 untuk mak mertua den.
memang cookies wajib dibeli tiap2 tahun.. recommended sesangat.
mudah2an ukhuwah fillah ini dirahmati Allah.
semoga Allah jaga hubungan saya dan sahabat baik saya ni.
we love u ummi aien!

lepas balik dari rumah aien terus ke rumah abang na’ai.
then balik ke rumah mak dan lepas isyak sambung lagi ke rumah sepupu babah.
fuhhhh.. ini baru raya.. hehehe.

to be continued ya!

xoxo | ummi ilhams

===OOTD ummi ilhams===

nursing jubah – jubah sumayyah by the modest alia
instant shawl – instant shawl ayra inspired black by elsajida

Share this nice post:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: